Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
T.
Konu Sahibi Konu S.
Konu Başlığı
Forum
Cevaplar S.C.
Tarih
Cevap
Okunma
Forum'da Kategori Yöneticileri Aranıyor, ilgilenenerler yetkililere ulaşsın lütfen. ×
Ümit T.

İnternet Yapı 2 aylık Çalışma Raporu - Ağustos & Eylül

Recommended Posts

Admin
İnternet Yapı'nın Son 2 Aylık Çalışmaları
 
- 4 E-Ticaret Sitesi
- 2 Blog Sitesi
- 1 İlan Sitesi
- 1 Spor haberleri sitesi
 
- 17 Pinli Tr Adsese Satışı
- 5 Pinli Uk , De adsense satışı
 
ve yapılan diğer tasarım hizmetleri ile çalışmaya devam ediyoruz
 
- Yapılan işlerimiz müşteriler tarafından oldukça beğenilen işler oldu , 2müşterimiz ile yeni projeler için anlaşıldı.
 
- Korona sebebi ile e-ticaret sektörü oldukça fazla ilgi görmeye başladı , sizde kendinize ait bir alışveriş sitesi yaptırmak istiyorsanız aşağıda ki iletişim adreslerinden ulaşabilirsiniz.
 
 
İletişim
Telefon : 05419505224
Mail : info@internetyapi.com
 
- İnternet Yapı Bilişim Hizmetleri
İyi çalışmalar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Ümit T.
      Merhaba ihtiyaçtan satılıktır , gelirli ve sanatçı rozetlidir alıcısına hayırlı olsun.

      Kanal Adresi : CİDDİ ALICILAR LÜTFEN.
      Fiyat : 5750₺
      Kanalın abone sayısı : ORGANİK 23.400
      Toplam video görüntülenme sayısı : ORGANİK 2.700.000M
      Hesap Kayıt Tarihi : Şubat 2019
      Kanalın dili : Türkçe
      Kanaldaki videoların türü ve sayısı : 14 Video var. Müzik Rap içeriği.
      Hesabın herhangi bir ihlali var mıdır ? : HAYIR
      Hesap herhangi bir sebepten engel yedi mi, yediyse sebebi neydi ? : HAYIR
      Kanala 15 dakikadan uzun video eklenebiliyor mu ? : EVET
      Kanalda özel küçük resim izni var mı ? :EVET
      Kanal üzerinden para kazanma aktif mi ? : EVET
      Hesapta adsense engeli bulunuyor mu ? : HAYIR

      Kanal üzerinden kazanılan aylık ortalama gelir ? : 500₺-1000₺

      Kanal Hakkında Ek Bilgi : Kanal Aktif Müzik Türkçe Rap Kanalıdır Sanatcı Rozeti vardır. Sorunsuz sıkıntısız Kanaldır. Adsense Pinlidir. Ödeme çekilebilir.

      Kanal Görselleri

       















      Papara
      Ad Soyad ÜM***** Tİ*****
      Para Birimi TL
      Hesap No 1450719015
      Şube Ankara - 1
      IBAN 1450 7190 15

      Enpara
      Ad Soyad ÜM***** Tİ*****
      Para Birimi TL
      Hesap No 02
      Şube Ankara - 6730
      IBAN TR13 0011 1000 0000 0093 7296 28

      Denizbank
      Ad Soyad ÜM***** Tİ*****
      Para Birimi TL
      Hesap No 01
      Şube ANKARA - 1
      IBAN TR59 0013 4000 0073 1430 9000 01



      İletişim
      Whatsapp : https://wa.me/447415228558
      Mail : info@internetyapi.com
      Web : https://internetyapi.com


      - İnternet Yapı Bilişim Hizmetleri
      İyi çalışmalar.
    • By Ümit T.
      PİNLİ Almanya ADSENSE  .Com Uzantılı +DOMANLİ 

      Durum : Satıcı
      Hesap Türü:Web AdSense 
      Hesap Tarihi:2020
      Pin:PİNLİ
      Ödeme Alındı mı : Hayır
      Adres onayı: Almanya
      Telif/ İhlal sorunu yaşandı mı?: İHLALSİZ
      Kesinleşen Ücret: -
      Kesinleşmeyen Ücret: 30 Euro
      Hesap için istenen fiyat : 1350 Tl 
      Mail ile mi devrilecek: Evet
      Ödeme Türü: Havale, eft , enpara , papara
      Ek notlar/detaylar: 3 ay hostingi tarafımızdan sağlanacaktır.
       

       
      PİNSİZ Almanya ADSENSE .Com Uzantılı +DOMANLİ

      Durum : Satıcı
      Hesap Türü:Web AdSense 
      Hesap Tarihi:2020
      Pin:PİNSİZ
      Ödeme Alındı mı : EVET
      Adres onayı: Almanya
      Telif/ İhlal sorunu yaşandı mı?:İHLALSİZ
      Kesinleşen Ücret: -
      Kesinleşmeyen Ücret:-
      Hesap için istenen fiyat : 850TL
      Mail ile mi devrilecek: Evet
      Ödeme Türü: Havale, eft, enpara , papara
      Ek notlar/detaylar:
    • By Ümit T.
      Merhaba, sizce sitelerim nasıl ve size göre hangisi'nin önü daha açık ?

      Not : Proje üstüne proje yapan günü bu sektörde geçen biriyim , işim gücüm tek budur başka işim yoktur web dışında, ekmeğimi bu sektörden yiyen biri olarak bu forumda görüşler almak istiyorum, ayrıca güzel teklifler gelirse bazılarını satabilirim.


      https://onlineilanver.com 
      https://yogbe.com 
      https://kikirde.com
      https://sonhabercim.com ( Adsense onay sürecinde )
      https://merakliokur.com ( Adsense onay sürecinde )
      https://fragpan.com
      https://gggmedya.com
      https://teknikveri.com / Adsense onaylı , google news kaydı vadır hitlenmeye açıktır. 
      https://elityazar.com / Almanya adsense onaylı
      https://kirmizioje.com
      https://ticharet.com / Büyük güzel bir proje için kurulmuştur ( canli.ticharet.com alanından canlı ticaret yapılması planlanıyor.
      https://trpinterest.net
      https://yazilimvetasarim.com
      https://eksimsi.com ( Adsense başvurusu yapıldı , onay sürecinde )
      https://forumbilgisi.com
      https://smedyan.com - https://sms.smedyan.com - https://normal.smedyan.com , https://smm.smedyan.com ( Tema Satışı Vardır )
      https://pihoto.com   - https://ilan.pihoto.com - https://magaza.pihoto.com
      https://dinbilimi.com
      https://antalyaolay.com
      https://neoneriyorsun.com ( yabancı içerikli ) 

      Whatsapp : wa.me/905419505224 yada Dm'den ulaşabilir ( Satış İçin Görüşebiliriz )

      Not : Emek verilmiş olan bu ter temiz sitelerimin bir kaçını satabilirim , teklif verebilirsiniz 
      - Bu sitelerin tek eksiği ilgisizlik hepsi projeliktir. ( Boşa açılmış siteler değillerdir )


      - Herkese saygı ve sevgilerimle iyi günle dilerim.
      https://internetyapi.com
      İyi Günler,
       
    • By kurtadam
      Hepimiz gerek PC başında veya mobilde başta Google olmak üzere, Twitter, Youtube gibi sitelerden sürekli olarak aramalar yapıyoruz. Bu aramalarda bu arama hizmetini sağlayan şirketlere reklam verenler aracılığıyla para kazandırıyoruz. Biz bir kelimeyi ne kadar çok ararsak arama motoru da bizden o kadar kazanıyor. Presearch projesi bu sistemi tamamen tersine çeviriyor.
      PRESEARCH sitesi üzerinden yaptığınız her türlü aramadan kripto borsalarında da işlem gören PRE coininden 0.25 adet PRE hesabınızda birikiyor.

      REF ile üye olan 25 PRE ile başlıyor. Günlük maksimum 8 adet PRE kazanabiliyorsunuz. Bu da 32 adet aramadan PRE kazanabileceğiniz anlamına geliyor. 1000 adet PRE'ye ulaştığınız zaman bu PRE coinlerini KUCOIN, PROBIT ve HITBTC adlı borsalarda paraya çevirebiliyorsunuz. Bugün KUCOIN borsasında da listelendi ve değeri yaklaşık %20-25 civarında arttı ve halen artmaya devam ediyor.

      Sisteme üye yaptığınız her referanstan da sistemi en az 30 gün kullanması (30 gün üst üste olması şart değil) ve 50 PRE'ye ulaşması şartıyla 25 PRE kazanıyorsunuz. Yani eşinizi, dostunuzu, arkadaşınızı üye yaparak çok rahat 1000 PRE'ye daha hızlı ulaşabilirsiniz.

      1000 PRE, Bitcoin 9500USD seviyelerine geldiğinde, yaklaşık 1 ay önce 40-50 $'a kadar çıkmıştı BUGÜN (yazının yazılma) İTİBARİYLE 1 PRE 0.024 DEĞERİNDE - 1000 PRE ise 24USD

       Uzun vadede degeri kesinlikle artacak bir proje, o yüzden kullanmanın hiçbir zararı yok faydası olacaktIr. Günlük düzenli olarak aramalarınızı buradan yaparsanız arka planda zaten birikecektir.

      Kullanım kolaylığı açısından Chrome, Mozilla ve Brave eklentileri da var, bu sayede adres satırından bütün aramalarınız buradan olacak şekilde de ayar yapabilirsiniz. Bu şekilde yaptığınız zaman aramayı kendi arama motoru olan Dsearch.com üzerinden yapıyor, ama tek tıkla aynı aramayı Google'da veya başka bir arama motorunda yapabiliyorsunuz.

      Chrome ve Brave için eklenti linki: https://chrome.google.com/webstore/d...dljiboidfkcfbh
      Mozilla için eklenti linki: https://addons.mozilla.org/en-US/fir...rch-extension/

      Siz de giderek büyümekte olan bu projeye erkenden katılmak için, Aşağıdaki linkten referanslı olarak üye olabilirsiniz ve 25 PRE ile başlayabilirsiniz.
      https://presearch.org/signup?rid=1589672
    • By kurtadam
      Her ülke ve bölgenin sektör dinamikleri farklı olabilir. Bu durumda lokal ve uluslararası SEO kavramları devreye girer. Özellikle hedefler doğrultusunda belli bölgeler için kurgulanacak olan arama motoru çalışmaları farklılık gösterebilir. Bu durumda ilgili pazar ve bölgelerdeki uzmanlıklardan faydalanarak hedef kitlenin deneyim alışkanlıklarına göre site optimize edilmelidir. Aynı zamanda bu durum arama motorları için de geçerlidir. Uluslararası bir hizmet verildiği arama motorlarına da teknik olarak ifade edilmelidir.
      Bu makalede uluslararası SEO stratejileri belirlerken kullanıcı ve arama motorları bakımından nelere dikkat edilmesi gerektiğine değineceğiz.
       
      Başlıca Problemler
      Belirttiğimiz gibi her ülke ya da bölgedeki aramalar, davranışlar ve kullanımlar farklılık göstermektedir. Bununla birlikte yaşanması muhtemel başlıca konular aşağıdaki gibidir.
      En iyi ürün ya da hizmet ana dilinizdeki gibi aranmayabilir.
      En iyi ürün ya da hizmet ülkenizdeki gibi alışılagelmiş şekilde olmayabilir.
      Sektörünüzdeki dinamikler ülkelerdeki kültürel alışkanlıklara göre değişkenlik gösterebilir.
      Diğer ülkelerdeki rakiplerin sizinle ya da birbirleri ile rekabet düzeyleri farklı olabilir.
      Diğer ülkelerdeki kelimelerin aranma hacmi veya potansiyel trafik hedefleri farklı olabilir.
      Bazı ülkelerde yerel arama motoru kullanımları daha fazla olabilir. (Bing, Yandex, Baidu vb.)
      Tüm bu yaşanması muhtemel problemlerin elbette bazı teknik çözümleri bulunmaktadır.
       
      Neden Bölge ve Dil Hedeflemesi Yapılmalıdır?
      Bazı durumlarda avantaj sağlayabilmektedir. Örneğin;
      Teknik olarak doğru bir strateji ile daha fazla marka bilinirliği sağlanabilir,
      Sağladığınız hizmetin diğer ülke pazarlarına daha kolay taşıyabilir ve hedef kitlenize daha kolay erişebilir,
      Uluslararası pazarlar yerel pazarlara göre daha fazla kazanç sağlanabilir olacaktır.
      Katıldığım bir etkinlikteki ajans çalışanı, farklı bölgedeki bir caseden bahsederken, hedefledikleri ülkedeki alışveriş tercihlerinin online ödeme olarak değil, kapıda ödeme olarak yapıldığından bahsetmişti. Bunu öğrenmek için hedef bölgede farklı bir ajanstan destek aldıklarını ve sitedeki teknik optimizasyona varana kadar tüm süreci bu stratejik hamle doğrultusunda yaptıklarını dile getirmişti. Bu sayede hedefledikleri pazarı ve kullanıcı alışkanlıklarını iyi analiz ederek çalışmalara başlayabilmişler.
      Aksi durumlarda ise mevsimsel, yerel dil ve lehçe, arama alışkanlıkları ve genel rekabet itibariyle başarısız bir sonuçla karşılaşma olasılığınız yüksek olabilir.
       
      Dil ve Bölge Ayrımı
      Stratejik hedeflemeye geçmeden önce bu iki kriterin ayrımını yapmak daha sağlıklı olacaktır.
      Dil hedeflemesi, farklı dilleri konuşan kullanıcılara farklı dil seçenekleri sunmak isteyen web siteleri için kullanışlıdır.
      Bölge hedeflemesi, genellikle benzer dili kullanan ülkeleri temsil eder fakat, aynı dil kullanılsa da bazı durumlar sebebiyle arama motoru kullanımları birbirlerinden farklı olabilir. (Örn, Amerika’da Google.com, Birleşik Krallık’ta Google.co.uk gibi. Her iki ülke de İngilizceyi kullanmaktadır.)
      Ayrıca her iki seçeneği de hedefleyerek bir strateji yürütmek mümkündür. Ama ilk etapta hedef bölgenin olup olmadığına karar vererek sonrasında hedefleyeceğiniz bölgeye hangi dil ile hizmet sunacağınızı belirtebilirsiniz. Ancak bu durumda sadece hedeflediğiniz bölge arama sonuçlarında görünebilirsiniz. Diğer sonuçlarda yer alabilmek için dil hedeflemeniz şarttır.
       
      URL Yapıları ve Domain Seçimi
      Bir sitede hedef ülke ve bölgeye göre kullanılacak url yapıları ve domain seçimi oldukça önem taşımaktadır. 3 tip kullanım bulunmaktadır ve her biri ayrı avantajlara ve dezavantajlara sahiptir.
      ccTLD (Country Code Top Level Domain)
      gTLD (Generic top-level Domain) - Subdomain
      gTLD - Subfolder
      Url yapısı tercih edilirken projenin başında tercih edilmesi daha avantajlıdır. Çünkü sonradan değiştirilen bu tür yapılarda kelimelerin sıralamasını ve sitenin trafiğini doğrudan etkilenecektir.
      Yukarıda bahsettiğimiz 3 tip kullanımın avantajları ve dezavantajlarını aşağıdaki grafikte görebiliriz;
      Bu durumda dil hedeflemesi coğrafi konumun önemli olmadığı durumlarda tercih edilebilir. Aynı dili konuşan diğer ülkeler için de web sitesinde çoklu dil yapısını kullanabilirsiniz.
      Bu 3 yapıyı kısaca açıklarsak;
      ccTLD, çok uluslu siteler için uygun bir yapıdır. Sebebi coğrafi durumlar, marka bilinirliği ve url yapısı açısından daha avantajlı durumdadır. Maliyetinin yüksek olması sebebiyle daha az tercih edilebilir durumdadır.
      Subdomain ise ccTLD nin özellikleri bakımından farklı olduğu durumlarda kullanılabilir. Kullanım özellikleri benzer olsa da uluslararası hedefleme bakımından aynı avantajı taşımaz.
      Subfolder genellikle çok uluslu siteler için daha az önerilir. Fakat her ne kadar coğrafi hedefleme avantajı olmasa da SEO sağlığı açısından önerilen en sağlıklı durumdadır.
       
      Hreflang Kullanımı
      Son iki bahsettiğim yapı sadece dil hedeflemesi açısından tercih edilmektedir. Bu yapıları kullanırken ilgili sayfanın alternatif dil sayfalarını hreflang etiketi ile belirtmelisiniz. Kısaca değineceğiz ancak daha detaylı açıklamaları Hreflang Kullanım Rehberi sayfasından da edinebilirsiniz.
      Örneğin Türkçe ve İngilizce sayfaları olan bir web sayfasını baz alalım. Bu sayfaların birbirlerini işaret ettikleri urlleri alternatif olarak hreflang tagleri ile aşağıdaki şekilde örnek olarak verilebilir.
      Webtures.com.tr’de;
      <link rel="alternate" hreflang="en" href="https://www.webtures.co.uk/" />
      Webtures.co.uk’de;
      <link rel="alternate" hreflang="tr" href="https://www.webtures.com.tr/" />
      Şablon olarak kullanımı ise;
      <link rel=”alternate” hreflang=”dil-bölge” href=”site adresi” /> şeklindedir.
      Örneğin; Almanyadaki İngilizce konuşan kişileri hedeflemek için yukarıdaki şablonun şu şekilde olması gerekirdi;
      <link rel=”alternate” hreflang=”en-de” href=”site adresi” />
      Amerikadaki İngilizce konuşanlar için;
      <link rel=”alternate” hreflang=”en-us” href=”site adresi” />
      Birleşik krallıktaki İngilizce konuşanlar için;
      <link rel=”alternate” hreflang=”en-gb” href=”site adresi” />
      şeklinde bir kullanım yapısı bulunmaktadır. Böylelikle “site adresi” yazan kısma hedef dildeki url yi ekleyebilirsiniz.
       
      Çok Uluslu Sitelerde Sık Yapılan SEO Hataları
      Genellikle farklı domain kullanımına gitmeyip, hedeflenen coğrafi bölgede otoriter olunabileceği sanılmaktadır. Ancak ilgili hedef bölgeye ait bir domain kurgusu ile hedef bölgelerde çok rahatlıkla sıralamalarda başarı elde edilebilir. Örn, Amazon, Microsoft, Puma vb şirketler ülke ve dil hedeflemelerine göre sitelerini kurgulamaktadır.
      Sunucunun tek bir yerde olması site hızı bakımından olumsuz etkilenmesine yol açabilir. Bu sebeple ülkeye özel ya da cloud sunucular kullanılarak kullanıcılara ve arama motoru botlarına daha iyi bir deneyim sağlanmalıdır.
      Geçerli olmayan dil ve bölge kodları kullanımı hedeflenilen sayfa için pozisyon kazanımını ve otoritesini büyük ölçüde etkileyecektir.
      Hreflang kullanmayan ya da hatalı kullanan web sitelerinin hedef ülke bölgelerde yer alması oldukça kritik bir konudur.
      Hedef kitlenin ilgili pazara göre doğru bir şekilde stratejik olarak kontrol edilmemiş olması da SEO bakımından teknik olarak bazı kriterlerin hatalı kullanılmasına ve hedeflenen görünürlüğün kazanılmamasına yol açacaktır.
      Title, description, kategori ağacı, url yapıları, görsel alt tagler, xml sitemap gibi önemli teknik konularında hedeflenen ülke ve bölgelerdeki kullanım alışkanlıklarına göre optimize edilmesi son derece önemlidir.
      Tüm bunlar ve hedef kitle iyi analiz edilmediğinde, makalenin başında verdiğim örneğin tam tersi sonuçlar oluşabilir ve hedeflenen düzeydeki satışa ve PR ‘ ulaşma noktasında ciddi problemler oluşabilir.
       
T.
Konu Sahibi Konu S.
Konu Başlığı
Forum
Cevaplar S.C.
Tarih
Cevap
Okunma

Öne Çıkan Üyeler

Ümit T. Ümit T. Administrators
Gökhan Bozkurt Gökhan Bozkurt Verified Member
waxxi waxxi Members
Mehmet Mehmet Members
kurtadam kurtadam Members
muhammed muhammed Members
mehmet1881 mehmet1881 Members

spacer.png

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forumbilgisi.Com  Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Forumbilgisi.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler Buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde Forumbilgisi.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size geri dönüş yapacaktır.

İletişim Kanalları

TÜM GENEL SORUNLAR İÇİN

info@forumbilgisi.com

Reklam Verin

REKLAM VERMEK İÇİN

reklam@forumbilgisi.com

Yasaklı Üyeler

BAN SORUNLARI İÇİN

ban@forumbilgisi.com

Yasal İşlemler

İHLAL BAŞVURUSU

ihlal@forumbilgisi.com

General

General

Please enter your display name

×
×
  • Create New...