Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
T.
Konu Sahibi Konu S.
Konu Başlığı
Forum
Cevaplar S.C.
Tarih
Cevap
Okunma
Forum'da Kategori Yöneticileri Aranıyor, ilgilenenerler yetkililere ulaşsın lütfen. ×
kurtadam

Instagram Hikayelere Müzik Ekleme Geldi!

Recommended Posts

97546726_instagram-mzik1.thumb.jpg.b12efb2c35cfa983ae07237e11068e24.jpg

Uzun zamandır Instagram beyciğimin yurt dışında faaliyete geçirdiği, hikayelere müzik ekleme servisi nihayetinde ülkemizde kullanıma açıldı. Eğer yabancı kişileri Instagram üzerinden takip ediyorsanız, kendileri Müzik özelliğini kullanarak bir hikaye attıkları zaman Türkiye’den girdiğiniz için “Instagram Müzik şu anda bölgenizde kullanılamıyor” gibi bir uyarı mesajı alırdınız ve hikaye sessiz bir biçimde oynatılırdı.

Artık an itibari ile şirket, “Instagram Music for Stories” Türkçemize çevirir isek “Hikayeler için Instagram Müzik” isimli özelliğini Türkiye’deki kullanıcılara açtı. Şu an herhangi bir hikaye çekip ya da galerinizden herhangi bir video yada fotoğrafı seçerseniz aşağıdan yukarıya doğru kaydırdığınız zaman açılan panelde hareketli bir Müzik simgesi göreceksiniz. Buna tıklayarak hikayenize istediğinizi müziği ekleyebilirsiniz.

Müzikler nereden geliyor?

Hikayelerinize ekleyebileceğiniz müzikler tamamen Spotify üzerinden geliyor. Hali hazırda Instagram ile Spotify’ın ortak yürüttüğü bir işbirliği mevcut. Bu neden Spotify’da yayınlanmış her müziği seçerek hikayenize ekleyebilirsiniz. Instagram aslında bu özellik ile hikayeleri hem daha da eğlenceli hale getirmek hem de TikTok platformu ile arasındaki rekabeti güçlendirmek istiyor.

Biliyorsunuz TikTok, son zamanlarda büyük bir kullanıcı kitlesi çekerek mevcut sosyal medya platformlarını sollamayı başardı. Instagram ve YouTube gibi şirketler ise eski popüleritesini kazanabilmek için TikTok ile bir rekabete girdi ve ellerinden geleni yapıyorlar.

Güzel günler...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Ücretsiz Scriptler
      [IMG]https://www.phpscripttr.com/wp-content/uploads/2020/08/DM-Pilot-v4.1.0-Instagram-Sohbet-Botu-Script-%C4%B0ndir.jpg[/IMG]

      DM Pilot v4.1.0 – Instagram Sohbet Botu Script İndir Artık cihazınıza dokunmadan ve doğrudan tarayıcıdan müşterilerinizle sohbet edebilirsiniz. Emoji gönderin, mesajlar, mesajlar, hikayeler, videolar ve her türlü eki alın! Takipçilerinize veya herhangi bir kullanıcı listesine mesaj gönderin! Günlük rutininizi otomatikleştirin ve SMM stratejinizin keyfini çıkarın. Php Script DM Pilot, SMM yöneticisi veya Instagram’daki yeni takipçilerine, takip etmeyenlere, otomatik olarak takip eden veya hatta takip etmeden mesaj göndermek isteyen herhangi bir sahibi için tasarlanmıştır. Php Script
      Demo
      Dosya Şifresi : www.phpscripttr.com
      Script İndir

    • By Ücretsiz Scriptler
      Streamz v1.0 – Online Müzik Sitesi Scripti İndir


      Streamz PHP ile oluşturulmuştur. Yönetici paneline sahip bir müzik akışı web sitesidir. Yönetici, yapılandırma formu arka ucunu ayarlayabilir. Yönetici oluşturabilir / güncelleyebilir / silebilir, parça / albüm / sanatçı / tür oluşturabilir. 20’den fazla sayfa sunar ve hepsi tamamen tasarlanmıştır. Streamz, herhangi bir modern web sitesini yerine getirebilecek tüm gerekli özellikleri sunar. Kullanıcının gereksinimlerini karşılamak için tüm standartları takip eder. Php Müzik Scriptleri


      Demo

      Dosya Şifresi : www.phpscripttr.com

      Script İndir
    • By Ümit T.
      Merhaba arkadaşlar sizler için uzun zamandır en iyi hizmeti temin edip sizlere sağlamak için çalışıyorum kimse'den haksız kazanç elde etmemek adına kaliteli işler yapmayı planlamaktayım , biliyorsunuz ki takipçi ister bot olsun ister gerçek mutlaka her serviste düşme olmaktadır , ama şimdi ye kadar test edip size gönül rahatlığıyla sunacağım instagram takipçi hesabı ihtiyacı olanlar kaçırmasın. 50k üzeri alışlarda toptan indirim sağlanmaktadır.

       
      - 1k %90 Türk Takipçi 20 TL'dir
      - 50k ve Üzeri : 18.50 Tl'dir

      Üye olup bakiye yükleyiniz , üye olup bakiye yükleyen ilk 5 kişiye 5 tl bakiye eklenecektir.
      - üye olduktan sonra kullanıcı adınızı buraya yazınız.

      https://smedyan.com


      - Üye olmadan alışveriş yapmak isteyenler , sadece kredi kartı ile alışveriş iindir
      https://smedyan.com/tr/orders/add?ca...=1&service=244
       
      İletişim
      whatsapp : Tıkla Ve Git
    • By kurtadam
      Instagram DM özelliği için son dönemde ardı ardına güncellemeler yapılmaya başlanmıştı. Güncellemeler sadece mobil uygulamada sınırlı kalmadı. Masaüstü sürümü için de beklenen haber sonunda geldi.
      Aslında uygulama Şubat ayında masaüstü sürümü için Instagram DM özelliğini test etmeye başlamıştı. Bu şekilde kullanıcıların herhangi bir başka uygulamaya ihtiyaç kalmadan, bilgisayarlarını kullanarak direkt mesaj gönderme özelliğini kullanması sağlanacaktı.
      Masaüstünden Instagram DM özelliği tüm kullanıcılara açıldı
      Şubat ayında sadece geliştiricilere sunulan özellik, tüm kullanıcılar için yayınlandı. Artık bilgisayarınızdan Instagram direkt mesaj gönderme işlemini gerçekleştirebileceksiniz. Şu an için güncellemenin tüm kullanıcılara ulaşmamış olduğunu da belirtelim. Her güncellemede olduğu gibi Instagram yine kademe kademe güncellemeleri yayınlamakta.
      Bu da tüm kullanıcıların şu an için bilgisayarlarından direkt mesaj gönderemeyeceği anlamına geliyor. Güncellemenin tamamlanması ve tüm kullanıcılara ulaşması muhtemelen birkaç günü alacaktır. Bundan sonraki süreçte Instagram’ın daha ne gibi özellikleri masaüstü sürümüne sunacağı ise merak konusu. Son dönemde mobil uygulama dışında bu yöne de ilgi gösterildiğini görmekteyiz.
    • By kurtadam
      Günümüzün en popüler reklam verme platformları hiç şüphesiz sosyal medya ortamlarıdır. Artık sosyal medya bizler için farklı bir alan olmaktan çıkmış ve hayatımızın bir parçası olmuştur.
      Bu yüzden Instagram reklamları nasıl verilir, önemi nedir gibi sorular hemen herkesin en çok merak ettiği sorulardır. Çünkü çok büyük bir potansiyele sahip olan sosyal medya platformları artık markalar ve işletmeciler için mükemmel bir Pazar haline dönmüştür.
      Artık bütün markaların hedef kitlelerine en kolay ve hızlı yoldan ulaşabildikleri tek mecra konumunda olan sosyal medya çok önemli bir konuma ulaşmıştır.
      Çünkü sizlere anında ürünlerinizi tanıtma ve pazarlama imkanı sunmaktadır. Bunun için sosyal medyanın gücünü görmezden gelen firma, marka, şirket ya da şahısların ayakta kalması ve geleceğe yürümesi neredeyse imkansızdır. 2018 yılı itibariyle sosyal medya platformu Instagram için reklam veren şirket ve firmaların sayısı 2 milyonun üzerindedir.
      Elbette popülerlik yönünden diğerlerinden oldukça üstün ama buradan şunu görüyoruz ki artık güçlü bir reklam için sosyal medyanın kullanılması şarttır.
      Birçok firma bu yüzden kendisini Instagarm, Facebook, Twitter, Snapchat, Linkedin gibi ortamlarda aktif hale getirmektedir.
      Bu platformlar üzerinden maksimum takipçiye ulaşmak ve ürünlerini en kısa sürede pazarlamak oldukça cazip ve etkili bir yoldur. Sizlere yazımızda elimizden geldiğince;
      Instagram reklam modelleri
      Reklam vermeden önce yapılması gereken entegrasyon süreçleri
      Adım adım Instagram reklamları nasıl açılır 618media.com olarak anlatmaya çalışacağız.
      Fakat tüm bu konulara başlamadan önce sizlere bazı istatistikler hakkında bilgi paylaşımında bulunmak istiyorum.
      Bir Milyar Aktif Kullanıcı Potansiyeli
      2018 yıl sonu araştırma verilerine göre Instagram uygulamasını aktif olarak kullanan kişi sayısı 1 milyarın üzerindedir. Bu sonuca bakarak Avrupa kıtası nüfusundan çok daha fazla bir sayının Instagram kullanıcısı olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz.
       Instagram kullanan kişilerin yapılan araştırmada %70’ten fazlası bir markayı araştırmaktadır. Düşünün ürün almak için Instagram uygulaması üzerinden araştırma yapılıyor, hem de bu araştırma ortalama 700 milyon kişi tarafından yapılmaktadır.
      Dolayısıyla markaların şimdi neden sosyal medya platformlarında aktif olmak istediğini daha rahat anlayabilirsiniz. Instagram üzerinden kullanıcılar Facebook’a oranla 10 kat çok daha fazla etkileşimde bulunmaktadırlar. Bu araştırma verisi firma ve şirketleri cezbetmektedir.
      Aslında Facebook kullanıcı sayısı 1.5 milyarın üzerinde olmasına rağmen, Instagram kadar etkileşim sağlayamamaktadır. Kullanıcıların ortalama %60’a yakını Instagram sayesinde yeni ürünler hakkında bilgi sahibi olmaktadır.
       İş bununla da kalmıyor, yeni ürünü keşfeden kullanıcıların %30’u Instagram üzerinden grüp tanıdıkları ürünü satın aldıklarını belirtmektedirler.
      Dünya nüfusu göz önüne alındığında bu oranın ne kadar yüksek bir rakama tekabül ettiğini söylememize gerek bile yoktur.  Instagram reklam maliyetleri Facebook’a oranla iki kat daha fazladır.
      Ancak bu fazlalık sizi yanıltmasın. Çünkü Facebook’a oranla 10 kat daha fazla etkileşimin olduğu Instagram platformu sayesinde ürünleriniz çok daha hızlı ve etkili tanıtılmaktadır.
      Instagram reklamları açısından ülkemiz globaldeki ortalama CPC maliyetlerine göre hala avantajlı bir konumdadır.
      Instagram Reklam Modelleri
      Instagram üzerinden birçok farklı modelde reklam verebilme imkanına sahipsiniz. Reklam modelleri arasından sizin için en uygun olanını ya da isterseniz tamamını kullanabilmektesiniz. Temel düzeyde Instagram üzerinden 4 farklı kategoride reklam verilebilmektedir.
      Bunlar görsel, video, döngü ve hikaye reklam modelleridir.
      Görsel Reklamlar
      Instagram platformu üzerinden tek bir görsel kullanarak reklam verebilirsiniz. Doğru bir şekilde seçeceğiniz etkileyici görsel sayesinde oldukça fazla geri dönüşüm elde edebilirsiniz. Görsel reklam vermek için önerilen resim boyutu büyüklüğü 1080x1080 ebatlarıdır.
      Görsellik oranı ise 1:1 şeklindedir. 618media.com olarak bizim burada size tavsiyemiz görsel üzerinde çok fazla metin olmamasıdır. Çünkü metin miktarı doğrudan görselinizin etkileşim oranına etki  edecektir.
      Döngü Reklamlar
      Döngü reklamlarda birden fazla resim kullanabilir ve bunları kaydırarak yayınlayabilirsiniz. Ayrıca döngü reklamları görselin yanında kullanıcılarına video yayınlama imkanı da tanımaktadır.
      Aynı anda birden fazla ürünün reklamını yapmak ya da tek ürüne ait farklı görseller sunmak için en ideal reklam modelidir. Döngü reklamları ayrıca sizlere görsel/video içi farklı yönlendirme sayfaları belirleme imkanı vermektedir.
      Video Reklamlar
      Instagram üzerinden izlenen video oranları her geçen yıl katlanarak artış göstermektedir. Sizde Istagram reklamları üzerinden video içeriklerinizi kullanarak ürün tanıtımı yapabilirsiniz. Genel olarak video reklam süreleri 15 saniyedir.
      Bununla birlikte tavsiye edilen en/boy oranı ise 4:5 yani dikey olmaktadır. Stories’de 60 saniyeye kadar video reklamı kullanabilirken, Instagram akışında bu süre 120 saniyeye kadar çıkabilmektedir.  Videolar minimum 600 pixel genişliğinde ve maksimum 4 GB büyüklüğünde olmalıdır.
      Instagram Hikaye Reklamları
      Özünde çok farklı bir reklam türü olmasa da biz yine de burada ayrı bir kategoride ele almak istedik. Instagram hikaye reklam modelinde yukarıda belirttiğimiz üç farklı reklam türünde de reklam verebilirsiniz.
      Instagram hikaye reklamlarında kullanmanız gereken görsel boy oranı 9:16 olmalıdır. Ayarlamanız gereken görsel boyutu ise 1080x1920 piksel olmalıdır. Şayet video reklamı vermeyi düşünüyorsanız yine oran 9:16 şeklinde ve video uzunluğu en fazla 60 saniye olmalıdır.
      Bunların haricinde Instagram reklamları seçeneği olarak slayt kataloğu sayesinde koleksiyon reklamları da oluşturabilirsiniz. Hedef kitlenizi belirleyerek onlara en uygun reklamları rahatlıkla oluşturabilirsiniz.
      Instagram Reklamları Nasıl Verilir?
      Şuana kadar Insatgarm hakkında genel istatistik bilgilerinden ve reklam modellerinden bahsettik. Şimdi ise biraz daha derine inerek Instagramda nasıl reklam verilir adım adım ondan bahsetmeye çalışacağız.
      Instagram reklamlarınızı ister telefonunuz üzerinden isterseniz de Facebook Ad Manager üzerinden de yayınlama imkanına sahipsiniz.
      Bu işlem için elbette öncesinde yapmanız gereken bazı kurulumlar ve entegrasyonlar gerekmektedir.
       Bu kurulumları listelemek gerekirse;
      Business manager hesabı alma
      Instagram hesabınızı, business manager hesabınıza entegre etme
      Reklam hesabı açma
      Facebook pixel’i oluşturma ve bu sisteme entegre etme
      Katalog oluşturma ve entegrasyonu
      şeklinde listelemek doğru olacaktır.
      Business Manager Nedir?
      Hemen herkesin merak ettiği ve 618media.com olarak bizlerin sizlerle paylaştığı Facebook Business Manager son derece kullanışlı bir uygulamadır.
      Bu uygulama sayesinde Instagram hesabınızı, Facebook sayfanızı ve reklam hesaplarınızı tek çatı altında toplayarak kolayca kontrol edebilmektesiniz.
      Tamamen ücretsiz olan son derece kullanışlı bir uygulamadır.
      Business Manager üzerinden ayrıca hesaplarınıza erişim hakkı olan kişileri atayabilmekte, pixel kodlarınızı, reklam hesaplarınızın ödeme yöntemlerini ve ürün kataloglarınızı belirleyebilmektesiniz.
      Mesela Business Manager sayesinde oluşturmuş olduğunuz herhangi bir X sayfasını yönetmesi için yönetici atayabilmektesiniz.
      Bunun gibi aynı şekilde sosyal medya reklam hesaplarınızı yönetmesi için yönetici atayabilmektesiniz. Kişisel hesabınıza tanımlı olacak şekilde birden fazla Business Manager hesabı alabilme hakkınız bulunmaktadır.
      Bu sayede birden fazla sayfası bulunan kişiler için büyük kolaylıklar sağlamaktadır. Bu uygulama sadece kişiler için değil ajansla çalışan firma ya da şirketler içinde oldukça avantajlıdır.
      İş adresinize ait bir email hesabınız varsa, bu hesap üzerinden kolaylıkla Business Manager hesabı alabilirsiniz. Hesabı aldıktan sonra ise yapmanız gerekenler:
      Business Manager Hesabına Facebook Sayfası Ekleme
      İnstagram üzerinden reklam vermek istiyorsanız, öncelikle İnstagram hesabınızın bir Facebook sayfasına bağlı olması gerekmektedir.
      Halihazırda bir Facebook sayfanız mevcut ise, Business Manager hesabınızın üst kısmında bulunan çark şeklindeki ayarlar menüsüne giriş yapın ve işletme ayarları kısmını seçin.
      Instagram reklamları için, sol tarafta çıkan sekmelerden sayfalara kısmına gidip, mevcut sayfanızı Business Manager’ bağlamanız gerekmektedir. Facebook sayfanız yoksa, bu kısımdan da bir Facebook sayfası oluşturabilirsiniz.
      Facebook Sayfası ve Instagram Entegrasyonu
      Öncelikle Business Manager üzerinden reklam vermeyi düşünenlerin Instagram hesapları ile Facebook sayfalarını birbiriyle ilişkilendirilmiş olması gereklidir.
      Kendinize ait Facebook sayfanızı Business Manager hesabınıza tanımladıktan sonra yapmanız gereken Facebook sayfanızın ayarlar kısmından sayfanızı Instagram hesabınızla ilişkilendirebilirsiniz.
      Reklam Hesabı Oluşturma
      Eğer reklam hesabınız yoksa ya da yeni bir reklam hesabı oluşturacaksanız, Business Manager hesabınızın reklam hesapları kısmından yeni bir reklam hesabı oluştur butonuna tıklamalısınız.
      Business Manager hesabınız üzerinden birden fazla reklam hesabı alabilir, yönetebilir ya da mevcut reklamlarınızı kontrol edebilirsiniz.
       Instagram reklamları için birden fazla hesap kullanıyor ve ödeme işlemi gerçekleştiriyorsanız, Business Manager ile hepsini tek elden yönetebilirsiniz.
      Facebook Pixel Entegrasyonu
      Bütün firma ve şirketlerin en birinci amacı doğru bir hedef kitlesi belirlemek ve bu kitleye ulaşmaktır. İşte Facebook pixel entegrasyonu ile bu hedef kitleyi belirleyecek ve ulaşacaksınız.
      Sizlere kullanıcıların davranışları hakkında hemen her bilgiye ulaşmanız imkanı tanıyacak olan Facebook pixel ile sizin için en doğru hedef kitleyi kolayca belirleyebileceksiniz.
      Daha sonra bu hedef kitleyi reklam entegrasyonunuza rahatça ekleyebilmenizi de sağlayan bir kod parçasından ibaret Facebook pixel ile Facebook  Anlytics’de rahatça kullanabileceksiniz.
      Bu ifadeyi biraz daha somutlaştıracak olursak, bir e-ticaret sitenizin Faceboo pixel entegrasyonunu sağlayarak elde etmiş olduğunuz satış sayılarınızdan elde ettiğiniz gelirleri reklam hesaplarınıza aktarabilirsiniz.
      Bu sayede hedef oranı yüksek ve daha iyi performanslı bir reklam yönetimine sahip olabilirsiniz. Facebook pixel özünde ufak bir js kod parçasıdır.
      İnternet sitenize ait bütün sayfalara bu kod parçacığını eklemeniz gerekir. Yine sizin için özel statüsü olan sayfaları izleyebilmek için kod üzerinde değişikliklerde yapabilmektesiniz.
      Bu sayede hangi kampanyanızın sizlere ne kadar satış getirdiğini rahatlıkla görebilmektesiniz. Facebook pixel kullanmanız ayrıca sizlere hedef kitleler ve özel dönüşümler sağlama noktasında da büyük avantajlar sağlayacaktır.
      Sosyal medya platformlarında bu gibi araçlar sayesinde işlemlerinizi çok daha rahat bir şekilde gözlemleyebilirsiniz.
      Facebook pixel, kendi özelliği sayesinde sitenizi ziyaret eden kullanıcılara özel hedef kitleler oluşturabilmektedir. Bu sayede sii ziyaret eden kullanıcılar için yeni hedefler oluşturup onları yine reklamlarla sitenize çekebilirsiniz.
      Facebook pixel ile yine bambaşka bir ayrıcalık elde edebilir ve özel dönüşümler sağlayabilirsiniz. Özel dönüşümler sayesinde internet sitenizdeki özel olayları takip edebilirsiniz.
      Bu sayede firmanız için daha iyi olacak şekilde reklamlarınızı yeniden revize etmeniz mümkündür. Facebook pixel’i kurmak için;
      Business Manager işletme ayarları
      Ekranın sol kısmındaki veri kaynaklarının altında bulunan pixeller sekmesi
      Ekle deyip pixel kod parçacığınızı web sitenize ekleyin.
      Facebook pixelinizi oluşturduğunuz reklam hesabınıza entegre etmeyi unutmayın.
      Facebook Pixel Helper
      Facebook pixel kodunu sitenize ekledikten sonra bunu ara ara kontrol etmeniz gerekmektedir.
      Başta Instagram reklamları olmak üzere daha birçok reklamlarınızı kontrol etmenize yarayan Facebook pixel kod parçacığını, Facebook pixel helper ile kolaylıkla doğrulayabilir ve çalışıp çalışmadığını kontrol edebilirsiniz.
      Bilgisayarınızdan web sitenize girdiğiniz herhangi bir zamanda arka planda kendiliğinden çalışır ve Facebook pixelinizin çalışıp çalışmadığını kontrol eder.
      Instagram’da Reklam Verme
      Bütün sosyal medya platformlarında olduğu gibi Instagram ve Facebook üzerinden de amaçlarınıza uygun olacak şekilde reklam verebilirsiniz.
      Reklam verme işini sizler için temel hatlarıyla açıklamaya çalışalım.
      Gönderi Etkileşimleri: Sayfalarınız ve gönderilerinizle ilgilenen sosyal medya platformlarından çok daha fazla hedef kitleye ulaşmanızı sağlayan reklam modelidir.
      İnternet Sitesi Trafiği: Reklam tıklamalarıyla kullanıcıları internet sayfanıza yönlendirebileceğiniz en etkili reklam modellerinden birisidir. Bu reklam modelinde reklamlarınızı döngü, görsel, video ya da koleksiyon tarzında verebilirsiniz.
      Katalog Reklamları: Kataloğunuz ve Facebook pixel ile entegre çalışabilme özelliğine sahip bu reklam modeli ile hedef kitlenize doğrudan kataloğunuzdan reklamlar gösterebilirsiniz. Yine dinamik reklamlar oluşturabilirsiniz.
      Potansiyel Müşteri Bulma Reklamları: Firmanız, markanız ya da işletmenizle doğrudan ilgilenen müşterilerin mail adresi ve telefon numarası gibi bilgilerini toplayan bir reklam modelidir.
      Facebook ve Instagram reklamları ile ilgili kendinize özgü daha farklı reklam verme modelleri geliştirebilirsiniz. Örneğin bir e-ticaret sitesi sahibisiniz ve reklam vermeyi düşünüyorsunuz. Reklam verme hedefleriniz arasında web sitenize hedef kitlenizi çekmek, sayfanızı geliştirmek ve haliyle bir kazanç elde etmek istiyorsunuz. Bunun için size tavsiyemiz basit ama etkili olan üç reklam modeli üzerinden gidebilirsiniz.
      Sayfa Gönderi Reklamları Oluşturma
      İlk olarak kampanya türünüzü seçmelisiniz. Reklam sayfanıza ait ana sayfadan oluştur kısmına tıklayarak ilk reklamınızı oluşturabilirsiniz. Burada ilk önce halihazırdaki gönderilerinizi hedef kitlenizle buluşturacağız. Bu yüzden kampanya türünü gönderi etkileşimi seçerken, pazarlama hedefini ise etkileşim olarak seçmelisiniz. Tüm bu konularda 618media.com olarak her daim sizlere yardımcı olacağız. Şimdi yapmanız gereken, kampanya ismini belirledikten sonra hemen alt kısımda iki tane kutucuk karşınıza çıkacak.
      Bu kutucuklardan ilki planladığınız kampanyalar için A/B testi oluşturmanızı sağlıyor. Yani sizlere bazı değişkenleri test etme olanağı sağlıyor. Bir diğer kutucuk ise bütçe optimizasyonu işinizde size yardımcı olmaktadır. Çünkü Facebook reklamlarında bütçeler reklam seti türünde kategorize olmaktadır.
       Hedef kitlenizi çok iyi bir şekilde tanımlamalısınız. Reklamlarınız doğrudan adrese teslim olmalıdır. Bu açıdan çok şanslısınız, çünkü Facebook sizler için yaş, cinsiyet, meslek, ilgi gibi daha birçok alanda her kullanıcısını kategorize etmektedir. Ayrıca kişileri hedefleme yapabilme imkanınız olduğu gibi, belirli bir kitleyi hedef dışı da tutabilirsiniz. Burada sosyal medya platformlarında belirlediğiniz hedef kitlenin potansiyelini de görebilmektesiniz. Burada önemli olan hedef kitlelerinizin geri dönüşümünü artırmak için her zaman birden fazla reklam seti oluşturmalısınız.
      Hedef kitlenizi daralt seçeneği ile tüm hedef kitlenizi tek bir kutu içerisine alabilir ve  reklamlarınızı doğrudan gönderebilirsiniz.
      Reklam alanlarınızı düzenlemeyi ihmal etmemelisiniz. Normalde standart olarak karşınıza otomatik reklam alanları çıkmaktadır. Facebook Ad Manager ile kendi reklam alanlarınızı rahatlıkla düzenleyebilirsiniz. Bunu sizlere daha somut bir şekilde ifade etmek gerekirse, eğer siz sadece Instagram üzerinde reklam yayınlamayı düşünüyorsanız, buradan Insatgram seçeneğini seçerek reklamlarınızı sadece orada yayınlayabilirsiniz. Genel olarak gönderi etkileşim reklamları hikayelerde çok aktif olmadığı için, hikayeler kısmının genel olarak boş olduğunu görürsünüz.
      Bütçe ve Teklif ayarları
      Hemen her alanda kullanışlı olan Instagram reklamları, bütçe noktasında da sizlere farklı seçenekler sunuyor.
      Günlük bir bütçe sınır ile süresiz yani siz durdurana kadar reklam verebileceğiniz gibi, belirli tarihler aralığında yayınlanmak üzere de reklam verebilir ve ona göre bütçe oluşturabilirsiniz.
      Yine burada reklam verme seçeneklerine göre optimizasyon belirleme ve kontrol etme işlemlerinizi de kolayca yapabilmektesiniz.
T.
Konu Sahibi Konu S.
Konu Başlığı
Forum
Cevaplar S.C.
Tarih
Cevap
Okunma

Öne Çıkan Üyeler

Ümit T. Ümit T. Administrators
Gökhan Bozkurt Gökhan Bozkurt Verified Member
waxxi waxxi Members
Mehmet Mehmet Members
kurtadam kurtadam Members
muhammed muhammed Members
mehmet1881 mehmet1881 Members

spacer.png

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forumbilgisi.Com  Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Forumbilgisi.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler Buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde Forumbilgisi.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size geri dönüş yapacaktır.

İletişim Kanalları

TÜM GENEL SORUNLAR İÇİN

info@forumbilgisi.com

Reklam Verin

REKLAM VERMEK İÇİN

reklam@forumbilgisi.com

Yasaklı Üyeler

BAN SORUNLARI İÇİN

ban@forumbilgisi.com

Yasal İşlemler

İHLAL BAŞVURUSU

ihlal@forumbilgisi.com

General

General

Please enter your display name

×
×
  • Create New...